HEADER LAYOUT BY ALMOST READY BLOGSBLOG HEADER ELEMENTS BY SUMMERTIME DESIGNS
BLOG DESIGN ELEMENTS BY SUMMERTIME DESIGNS

Monday, June 14, 2010

Contest Gaya Mandi Paling Comel

ha...nak join contest lagi
kali nie contest Gaya Mandi Paling Comel
anjuran Mama Balqis dan ditaja bersama ngan Faizal Reject Shop

syarat syaratnye semua kat sini
and rasanya semua Mummy Ayu dah penuhi..
kalu ada yg terkurang..do inform yer...
tarikh tutup contest nie
15 Jun 2010 jam 12 tengahari
so..sapa sapa nak join leh gie kat sini
sempat lagi nie...
---
so pic yg dipertaruhkan kali ini
ialah.....

nama saya... IRIS NUR DELISHA
umur saya 1 tahun 7 bulan
tarikh lahir 10 November 2008
pic ini di snap oleh Mummy saya
semasa saya sedang seronok mandi manda ngan Abang Ian
kat kolam tecik kat umah Tok Umi kat Seremban....
saya nie memang suka main air cam budak tecik lain gak
kalu mandi kolam nie, saya mesti nangis bila nak kuar....
tak caya..tgk pic nie...
(gambar selingan jer yer..)
--
ok tu je la buat kali nie
as usual wish us lots of luck!!!

No comments: